Vis daugiau „Sodros“ klientų renkasi konsultaciją elektroniniu būdu

Konsultavimas elektroniniu būdu – viena prioritetinių „Sodros“ klientų aptarnavimo sričių. Pastebima, jog tokią konsultaciją renkasi vis daugiau „Sodros“ klientų. Tai patvirtina paklausimų, gaunamų per „Sodros“ interneto svetainės Elektroninę paklausimų administravimo sistemą (EPAS) bei bendruoju elektroniniu paštu, skaičiaus didėjimas. astaruoju metu daugiausiai apdraustųjų teiraujasi dėl ligos ir motinystės ar pensijų socialinio draudimo, draudėjai domisi valstybinio socialinio draudimo įmokomis, jų tarifais bei valstybinio socialinio draudimo srities įstatymų pakeitimais. Taip pat sulaukiama nemažai pensijų gavėjų elektroninių paklausimų. Per dieną svetainės lankytojai vidutiniškai užduoda po 50 paklausimų. Vien tik kovo ir balandžio mėnesiais registruota ir atsakyta į beveik 2700 klausimų – tai yra beveik tiek pat, kiek atsakyta per 2009 m. II pusmetį. „Sodros“ laikinoji vadovė Č. Zabulėnienė pastebi, jog konsultacija elektroniniu būdu garantuoja greitą ir efektyvų klientų aptarnavimą. „Visos per „Sodros“ interneto svetainę gautos žinutės yra registruojamos, o kvalifikuoti „Sodros“ specialistai atsakymą parengia per įstatymuose numatytą laiką“ – teigė Č. Zabulėnienė.

Šaltinis: “Sodra” 2010-05-25