Klientų patogumui – Išmanioji „Sodra“

2015 m. rugpjūčio 4 d. Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyboje pristatyta Išmanioji „Sodra“: projekto priemonės, galimybės, nauda gyventojams ir verslui.  

Išmanioji „Sodra“ – tai asmeninis gyventojo ir draudėjo patarėjas, kuris patogiausiu būdu (SMS žinute, elektroniniu laišku, pranešimu „Sodros“ elektroninėje sistemoje ir kt.) praneš visą jam svarbią informaciją: nurodys, kaip elgtis įvairiose situacijose (pavyzdžiui, kada ir kokį prašymą pateikti dėl ligos pašalpos), informuos apie „Sodros“ sprendimus (pavyzdžiui, išmokos paskyrimą), praneš asmeniui aktualius teisės aktų pakeitimus, primins, kokias įmokas ir kada reikia sumokėti „Sodrai“.

Išmanioji „Sodra“ padės gyventojams ir verslui taupyti laiką ir pinigus, nebereikės skambinti ar eiti į „Sodros“ skyrių – visa reikiama informacija bus pateikta aiškiai ir iš anksto. Prireikus išsamesnės konsultacijos, vartotojas galės ją gauti realiu laiku internetu ar telefonu, o naujausios technologijos, tokios kaip balso atpažinimo sistema, leis saugiai teikti telefonu asmeninę informaciją. 

Išmaniosios „Sodros“ paslaugas galima paprastai užsisakyti arba jų atsisakyti prisijungus prie asmeninės Gyventojo arba Draudėjo paskyros.

Šaltinis: „Sodra“