Pradės veikti nauja tarnyba

Nuo 2016 m. sausio 1 d. pradeda veikti  Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnyba prie Finansų ministerijos, kuri įsteigta, sujungus Audito ir apskaitos tarnybą, Turto vertinimo priežiūros tarnybą ir Įmonių bankroto valdymo departamentą.

Neseniai vykusį konkursą naujosios tarnybos direktoriaus pareigoms eiti laimėjo Audrius Linartas. Konkurse dalyvavo 2 pretendentai iš 11 oficialiai užsiregistravusių kandidatų.

Audrius Linartas yra baigęs Vytauto Didžiojo universitetą, įgijęs mokslų daktaro kvalifikaciją. Nuo 2008 m. dirbo Audito ir apskaitos tarnybos direktoriumi.

„Įstaigų veiklos konsolidavimas – vienas iš Vyriausybės strateginių uždavinių, kuriuo siekiama iš pagrindų optimizuoti verslą prižiūrinčių institucijų tinklą, kartu formuoti bendrą konsultavimo ir sankcijų taikymo praktiką “, – sako finansų ministras Rimantas Šadžius.

Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnyba atliks visų trijų įstaigų, veikusių iki 2016 m. sausio 1 d., funkcijas ir įgyvendins valstybės politiką:

– audito ir finansinės atskaitomybės srityje, siekiant kad būtų užtikrinta auditorių ir audito įmonių viešoji priežiūra ir finansinės atskaitomybės informacijos patikimumas;

– turto ir verslo vertinimo srityje, siekiant, kad būtų užtikrinta turto ir verslo vertinimo kokybė bei turto arba verslo vertintojų, turto ir verslo vertinimo įmonių ir visuomenės teisių ir jų teisėtų interesų šioje srityje apsauga;

– nemokumo – įmonių bankroto ir restruktūrizavimo, fizinių asmenų bankroto, darbuotojų apsaugos, jų darbdaviui tapus nemokiam, – srityse ir aptarnauti šios politikos formavimą.

Konsolidavus ūkio subjektų priežiūrą šiose srityse atliekančių institucijų veiklą, dėl sutrumpėjusių administracinių procedūrų, panaikintų institucijų susirašinėjimo sąnaudų, galimybės išvengti pakartotinių to paties ūkio subjekto patikrinimų, sumažės administracinė našta, taip pat bus optimizuotos įstaigų informacinės sistemos.

Šaltinis: Finansų ministerija