Įmonės pradėjo testuoti PVM sąskaitų faktūrų ir elektroninių važtaraščių sistemas

Rugsėjo 23-28 d. įmonės gali teikti važtaraščių ir PVM sąskaitų faktūrų registrų duomenis VMI  ir išbandyti sistemas. Nuo spalio 1 d. visi PVM mokėtojai VMI elektroniniu būdu kas mėnesį arba kas pusmetį turės teikti PVM sąskaitų faktūrų duomenis (prekių ar paslaugų kiekius, sumą, pirkėjo duomenis ir pan.), o krovinį vežančios kompanijos turės informuoti administratorių apie krovinio siuntėjo (gavėjo) vežėjo pavadinimą ir kodą, krovinio išsiuntimo datą ir laiką, pakrovimo ir iškrovimo adresą,  kiekius ir kitą informaciją, nurodomą krovinio važtaraštyje.  i.SAF ir i.VAZ posistemių testavimas – itin svarbus etapas pasirengti naujam VMI ir mokesčių mokėtojų bendravimo būdui. Norima, kad mokesčių mokėtojai iš anksto įvertintų  i.MAS portalo aplinką ir funkcionalumus, pabandytų pateikti reikiamus duomenis  ir informuotų VMI apie pastebėtus trūkumus. Nebus jokių baudų ar sankcijų dėl netyčinių klaidų ar vėlavimo. Tiek PVM sąskaitų faktūrų duomenis, tiek ir važtaraščių informaciją galima pateikti „online“ režimu i.MAS sistemoje. Didesnės bendrovės turės pritaikyti savo sistemas automatiniam duomenų perdavimui VMI. Testavimo metu VMI pateikta informacija nebus vertinama, analizuojama ar skelbiama. Testavimas baigsis rugsėjo 28 d., o pateikta informacija bus išvalyta.

Šaltinis: VMI