Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigose („Sodra“) nuolat atliekamos anoniminės klientų apklausos, kurių metu siekiama nustatyti aptarnavimo kokybę.
Apibendrinus 2010 m. apklaustų 6 803 klientų atsakymus, nustatyta, kad net 92 proc. teigiamai įvertino „Sodros“ teritorinių skyrių darbą.
Apie 94 proc. respondentų teigė, kad jiems buvo suteikta visa reikalinga informacija, dėl kurios kreiptasi, o pateikti klausimai buvo išspręsti kvalifikuotai ir operatyviai.
Apklausos analizė parodė, kad daugiau nei trečdalis klientų informaciją apie „Sodros“ teikiamas paslaugas pageidauja gauti konsultuodamiesi su „Sodros“ specialistu. Penktadalį visų respondentų tenkintų informacijos gavimas per „Sodros“ interneto svetainę, o 12 proc. apklaustų klientų informaciją norėtų gauti informaciniu telefonu. Kiek daugiau nei 7 proc. apie socialinio draudimo naujoves pageidauja sužinoti „Sodros“ lankstinukuose ir skrajutėse, skelbimų lentose ir informaciniuose segtuvuose.
Šaltinis: “Sodra”
2011-04-05