- Aktualijos.lt - https://aktualijos.lt -

Kaip kurti ir palaikyti aktyvią bendruomenę socialiniuose tinkluose

Kaip sukurti skaitmeninę bendruomenę savo socialiniuose tinkluose? Remiantis  internetiniu žodynu, bendruomenė – tai savybė to, kas bendro, kuri priklauso kiekvienam; bendrystė, tapatybė. Vienoje vietovėje gyvenantys ir tais pačiais pomėgiais besidomintys gyventojai. Žmonių, turinčių tą pačią profesiją, amatą ar veiklą, grupavimas. Grupė, kurios, be gyvenimo kartu, turi tą patį tikėjimą.

Ši koncepcija peržengia fizinę erdvę. Grupuotis galima tik esant žmonių sąjungai. Kur šiandien yra žmonės?

Visas pasaulis naudojasi socialiniais tinklai. Tinkluose yra milijardai aktyvių vartotojų, kurie prie jų prisijungę praleidžia daugiau nei 3 valandas per dieną. Žmonės jungiasi per socialinius tinklus, kur jie dalijasi patirtimi, keičiasi informacija, užduoda klausimus, viskas, kas susiję su konkrečia tema.

Bendruomenė vienija žmones, kurie turi pačių įvairiausių pomėgių, tačiau kalba apie tą pačią aistrą. Ir tas jausmas gali būti skirtinguose objektuose, net produktuose ir paslaugose. Čia įmonės mato galimybes, plačiau [1] apie tai rasite internete.

Šių bendruomenių dydis ir pobūdis gali skirtis nuo milžiniškų konglomeratų, tokių kaip „Instagram“, turintis daugiau nei 1 milijardą vartotojų, iki 10 žmonių, kurie mėgsta kavą ir kurie degustuoja mieste susitarę susitikti per „Facebook“.

Yra didžiulė šių bendruomenių konfigūracijų įvairovė. Tačiau suprasti, kokio tipo internetinė bendruomenė labiausiai rezonuoja su jūsų prekės ženklu, yra pirmasis žingsnis kuriant tokią bendruomenę.

Atminkite: įmonei, planuojančiai kurti internetinę bendruomenę, būtina nepamiršti, kad tai yra rinkodaros strategijos, o ne tik pardavimo strategijos dalis. Štai kodėl…

Siūlykite vertingą turinį

Turinys yra nematomas magnetas, traukiantis atsitiktinį lankytoją į kitą kanalo etapą,. Turinys tinkamam žmogui tinkamu laiku yra vertingas visiems, kuriems reikia problemos sprendimo. Be to, jis yra pakankamai aktualus ir nuoseklus, kad pritrauktų ir išlaikytų aiškiai apibrėžtą auditoriją ir galiausiai paskatintų pelningus klientų veiksmus.

Viskas prasideda nuo pasitikėjimo. Pirma, jūs laimite lankytojus, tada šie lankytojai pradeda domėtis tuo, ką norite pasakyti, ir kai jiems prireiks sprendimo, jie bus labiau linkę užmegzti verslą su tais, kurie jau užmezgė sąžiningus ir skaidrius santykius.

Bet kokiu atveju vertingas turinys yra ne apie tai, ką daro jūsų įmonė, o apie tai, ko reikia jūsų klientams. Naudokite ir piktnaudžiaukite šia strategija, kad sukurtumėte bendruomenę, kuri užsiimtų jūsų prekės ženklo tikslais.


.131. Kaip kurti ir palaikyti aktyvią bendruomenę socialiniuose tinkluose. [2]