Šiandien Seimas vienbalsiai pritarė Finansų ministerijos teiktam Gyventojų pajamų mokesčio įstatymo pakeitimo projektui, kuriuo nuo 2024 m. sausio 1 d. maksimalus taikytinas neapmokestinamųjų pajamų dydis (NPD) didinamas 20 proc. iki 747 eurų. Pasak finansų ministrės Gintarės Skaistės, Seimo pritarimas ministerijos siūlymui leis minimaliąją mėnesinę algą (MMA) uždirbantiems kitais metais gauti 75,2 euro didesnes mėnesines pajamas „į rankas“, arba 902,4 euro per metus.
„Išlaikome nuoseklią Vyriausybės kryptį didinti neapmokestinamąjį pajamų dydį ir artinti jį prie minimaliosios mėnesinės algos dydžio. Neapmokestinamojo pajamų dydžio didinimas 20 proc. nuo ateinančių metų pradžios ne tik garantuos MMA uždirbantiems didesnes pajamas, bet ir mažins darbo jėgos apmokestinimą mažiausias pajamas uždirbantiems. Tai yra tikslinė priemonė, nukreipta į paskatų dirbti stiprinimą, užtikrinant didesnes pajamas „į rankas“ bei pajamų nelygybės mažinimą“, – pažymėjo finansų ministrė G. Skaistė.
Daugiau: https://bitly.ws/36wAY
Šaltinis: Lietuvos Respublikos finansų ministerija
