Atnaujinama VMI Elektroninio deklaravimo sistema

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI) informuoja, kad š. m. sausio 19-20 dienomis dėl planuojamų vykdyti atnaujinimo darbų laikinai neveiks Elektroninio deklaravimo sistema (toliau – EDS). Atlikus sistemos atnaujinimo darbus, teikdami deklaracijas EDS vartotojai prie įprastinių dokumentų formų nuo šiol galės pridėti ir papildomus dokumentų priedus, o jų popierinio formato variantų papildomai jiems pristatyti į VMI nebereikės. Pvz., užsienyje gyvenantys Lietuvos mokesčių mokėtojai prie elektroniniu būdu teikiamos pajamų deklaracijos EDS galės pateikt ir pažymą apie savo draustumą užsienyje, o popierinio formato pažymos kopijos siųsti į VMI neturės. Be to, atnaujinus EDS, bus sudaryta galimybė pateikti didelės apimties dokumentų failus, užtikrinant sklandų ir nenutrūkstamą sistemos veikimą. „Patobulinus EDS, gyventojams bus dar paprasčiau pateikti deklaracijas elektroniniu būdu, tai ypač aktualu artėjant metiniam pajamų deklaracijų teikimo bumui“, – teigia VMI prie FM viršininko pavaduotoja Vilma Vildžiūnaitė. VMI primena, jog paėjusiais metais atnaujinus EDS buvo pristatyta „draugiškesnė vartotojui“ EDS išorine išvaizda. Taip pat sudaryta galimybė EDS vartotojams visas deklaracijas pildyti tiesiogiai portale „online“ režimu naudojant bet kurią interneto naršyklę, todėl pildant deklaraciją vartotojui nebereikia parsisiųsti deklaracijos pildymo programos bei deklaracijos šablono į savo kompiuterį, o ją užpildžius vėl persiųsti VMI. Patobulinus elektroninio deklaravimo paslaugą, mokesčių mokėtojai VMI gali teikti EDS saugiu elektroniniu parašu pasirašytus dokumentus. EDS atnaujinimo darbai vykdomi įgyvendinant projektą „Elektroninio deklaravimo paslaugos plėtros ir PVM grąžinimo Europos Sąjungos šalių mokesčių mokėtojams el. paslaugos sukūrima“, finansuojamą Europos Sąjungos Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. EDS tobulinimo darbams bus panaudota 6,8 mln. litų ES fondo lėšų.

Šaltinis: VMI 2011-01-18