Teisingumo ministerija ir VĮ Registrų centras nuo vakar atvėrė galimybę steigti ir registruoti viešąsias įstaigas internetu.
Nuo šiol steigėjai visus viešosios įstaigos registravimo veiksmus atliks internetu Registrų centro savitarnos sistemoje adresu
www.registrucentras.lt/savitarna, o steigimo dokumentus pasirašys elektroniniu parašu.
Registrų centras į elektroninę erdvę jau yra perkėlęs individualių įmonių, uždarųjų akcinių bendrovių bei asociacijų steigimo ir registravimo procedūras.
Per šiuos metus Lietuvoje iš viso internetu jau yra užregistruota 1 324 uždarosios akcinės bendrovės, t. y. 25 proc. visų steigiamų UAB. Taip pat internetu jau įregistruotos ir 27 individualios įmonės (iš viso jų įsteigta šiemet 522).
Įsteigti ir įregistruoti viešąją įstaigą internetu truks nuo vienos iki trijų dienų, o ne vieną ar dvi savaites, kaip buvo iki šiol.
Norintieji internetu įsteigti viešąją įstaigą, įmonę, nevyriausybinę organizaciją ar suteikti leidimą savo valdomose patalpose įsikurti steigiamo juridinio asmens buveinei, turi įsigyti Registrų centro platinamą arba asmens tapatybės kortelėje išduodamą kvalifikuotą elektroninį sertifikatą (el. parašą).
Šaltinis: Registrų centras
2011-09-20