|
JURIDINIAI ASMENYS NTM PRADEDA MOKĖTI
|
|||
|
|
Už 2006-2010 m.
|
Už 2011 m.
|
Už 2012 ir vėlesnius m.
|
|
Kai įgyja nuosavybės teisę į NT
|
Nuo to paties mėnesio, kurį turtas įgytas
|
Nuo to paties mėnesio, kurį turtas įgytas
|
Nuo mėnesio, einančio po mėnesio, kurį turtas įgytas
|
|
Kai perima ilgesniam nei vieno mėnesio laikotarpiui iš fizinio asmens
|
Nuo to paties mėnesio, kurį turtą, ilgesniam nei vieno mėn. laikotarpiui perima iš fizinio asmens
|
Nuo to paties mėnesio, kurį turtą, ilgesniam nei vieno mėn. laikotarpiui perima iš fizinio asmens
|
Nuo mėnesio einančio po mėnesio, kurį turtą, ilgesniam nei vieno mėn. laikotarpiui perima iš fizinio asmens
|
|
Už įsigyjamą (lizingu, išperkamosios nuomos pagrindais)
|
Nemoka NTM (ne objektas). Už tokį turtą NTM moka turto savininkas (pvz., lizingo bendrovė)
|
Nuo to paties mėnesio, kurį sudaroma išperkamosios nuomos ar lizingo sutartis (duomenys apie sandorį registruoti NT registre)
|
Nuo mėnesio, einančio po mėnesio, kurį sudaroma išperkamosios nuomos ar lizingo sutartis (duomenys apie sandorį registruoti NT registre)
|
|
Kai praranda teisę į NTMĮ 7 str. numatytas lengvatas
|
Nuo mėnesio, einančio po mėnesio, kai prarandama teisė į lengvatą
|
Nuo mėnesio, einančio po mėnesio, kai prarandama teisė į lengvatą
|
Nuo mėnesio, einančio po mėnesio, kai prarandama teisė į lengvatą
|
|
Kai baigiamas kapitalinis remontas, rekonstrukcija, pasistačius naują NT
|
Nuo mėnesio, einančio po mėnesio, kurį statinio statyba, rekonstravimas, atnaujinimas ar kapitalinis remontas buvo pripažintas baigtu Statybos įstatymo nustatyta tvarka
|
Nuo to paties mėnesio, kurį statinio statyba, rekonstravimas, atnaujinimas ar kapitalinis remontas buvo pripažintas baigtu Statybos įstatymo nustatyta tvarka
|
Nuo mėnesio, einančio po mėnesio, kurį statinio statyba, rekonstravimas, atnaujinimas ar kapitalinis remontas buvo pripažintas baigtu Statybos įstatymo nustatyta tvarka
|
|
JURIDINIAI ASMENYS NTM NEBEMOKA
|
|||
|
|
Už 2006-2010 m.
|
Už 2011 m.
|
Už 2012 ir vėlesnius m.
|
|
Kai parduoda (ar kitaip perleidžia nuosavybėn) NT
|
Nuo mėnesio, einančio po mėnesio, kurį turtas perleidžiamas, jei NT perėmėjui neatsiranda prievolės mokėti NTM
|
Nuo to paties mėnesio, kurį turtas perleidžiamas
|
Nuo mėnesio, einančio po mėnesio, kurį turtas perleidžiamas
|
|
Nuo to paties mėnesio, kurį turtas perleidžiamas, jei NT perėmėjui atsiranda prievolė mokėti NTM
|
|||
|
Kai grąžina fiziniam asmeniui, iš kurio turtas buvo išsinuomotas
|
Nuo mėnesio, einančio po mėnesio, kurį NT grąžinamas, jei fiziniam asmeniui neatsiranda prievolės mokėti NTM
|
Nuo to paties mėnesio, kurį turtas grąžinamas fiziniam asmeniui
|
Nuo mėnesio, einančio po mėnesio, kurį turtas grąžinamas fiziniam asmeniui
|
|
Nuo to paties mėnesio, kurį NT grąžinamas, jei fiziniam asmeniui atsiranda prievolė mokėti NTM
|
|||
|
Kai nutraukia išperkamosios nuomos sutartį (lizingo sutartį)
|
Nemoka NTM (ne objektas). Už tokį turtą NTM moka turto savininkas (pvz., lizingo bendrovė)
|
Nuo to paties mėnesio, kurį nutraukiama išperkamosios nuomos ar lizingo sutartis
|
Nuo mėnesio, einančio po mėnesio, kurį nutraukiama išperkamosios nuomos ar lizingo sutartis
|
|
Kai įgyja teisę į NTMĮ 7str. numatytas lengvatas
|
Nuo to paties mėnesio, kai įgyjama teisė į lengvatą
|
Nuo to paties mėnesio, kai įgyjama teisė į lengvatą
|
Nuo to paties mėnesio, kai įgyjama teisė į lengvatą
|
|
Kai pradeda kapitalinį remontą, rekonstrukciją, pasistato naują NT
|
Nuo mėnesio, einančio po mėnesio, kurį statinio statybos, rekonstravimo, atnaujinimo ar kapitalinio remonto darbai pradėti, bet ne anksčiau nei šiems darbams buvo išduotas statybos leidimas pagal Statybos įstatymo 23 straipsnį
|
Nuo to paties mėnesio, kurį statinio statybos, rekonstravimo, atnaujinimo ar kapitalinio remonto darbai pradėti, bet ne anksčiau nei šiems darbams buvo išduotas statybos leidimas pagal Statybos įstatymo 23 straipsnį
|
Nuo mėnesio einančio po mėnesio, kurį statinio statybos, rekonstravimo, atnaujinimo ar kapitalinio remonto darbai pradėti, bet ne anksčiau nei šiems darbams buvo išduotas statybos leidimas pagal Statybos įstatymo 23 straipsnį
|
|
Kai nugriauna pastatus (ar NT kitaip išnyksta)
|
Nuo mėnesio, einančio po mėnesio, kurį NT išnyko
|
Nuo mėnesio, einančio po mėnesio, kurį NT išnyko
|
Nuo mėnesio, einančio po mėnesio, kurį NT išnyko
|
Šaltinis: VMI
2012-01-16
