Gyventojai į „Sodrą“ linkę kreiptis internetu

Vis daugiau gyventojų su „Sodra“ susijusius klausimus sprendžia internetu. „Sodros“ duomenimis, tokių žmonių skaičius pernai perkopė pusę milijono.  Viena populiariausių „Sodros“ elektroninių paslaugų gyventojams – prašymų skirti pašalpą teikimas. Praėjusiais metais per „Sodros“ Elektroninę gyventojų aptarnavimo sistemą (EGAS) pateikta 493 tūkst. šių prašymų, t. y. 59 proc. visų prašymų skirti pašalpą. Palyginti su 2012 m., elektroninių prašymų gauta 37 proc. daugiau.  Dažniausiai gyventojai internetu teikia prašymus skirti ligos pašalpą. Pernai šie prašymai sudarė 56 proc. visų elektroninių prašymų. Pateikus prašymą internetu, nebereikia vykti į „Sodros“ skyrių, o pašalpa per 15 darbo dienų nuo visų dokumentų ir duomenų, reikalingų ligos pašalpoms skirti, gavimo išmokama į gyventojo nurodytą sąskaitą.  Sparčiai populiarėja naujausia „Sodros“ elektroninė paslauga – unikalaus kliento identifikavimo kodo (KID) suteikimas. Ja jau pasinaudojo 10 tūkst. gyventojų. Kodas reikalingas norint gauti asmeninę informaciją telefonu 1883 paskambinus į „Sodros“ informacijos centrą. Kodą taip pat galima gauti teritoriniuose „Sodros“ skyriuose. Šaltinis: “Sodra”