Pradėjo dirbti atsinaujinusi Vyriausybės kanceliarija

Naujos struktūros Vyriausybės kanceliarijos vienas pagrindinių tikslų – daugiau dėmesio skirti priimamų sprendimų kokybei ir sklandesniam teisės aktų priėmimui.  Vyriausybės kanceliarija imsis iniciatyvos užtikrinti kokybišką darbų planavimą, įgyvendinimą ir poveikio stebėseną, padės ministerijoms įgyvendinti viešosios politikos pokyčius, taip pat bus stiprinamas grėsmių valdymo ir krizių prevencijos koordinavimas. Po pertvarkos įstaigoje etatų skaičius sumažėjo šeštadaliu t. y. nuo 210 iki 179. Struktūrinių pokyčių laikotarpiu Vyriausybės kanceliarijoje buvo vykdoma karjeros paslaugų ir pagalbos programa, skirta padėti darbuotojams įveikti naujus iššūkius ir karjeros pokyčius. Nemaža dalis įstaigą turėjusių palikti darbuotojų jau turi naujus darbo pasiūlymus. Sumažinus valdymo išlaidas bus sudarytos sąlygos išlaikyti ir pritraukti kompetentingą personalą, nustatant jiems konkurencingesnį darbo užmokestį.  Planuojama, kad  ateityje per mėnesį sutaupys apie 50 tūkst. eurų darbo užmokesčio fondo lėšų (su darbdavio mokesčiais) ir daugiau nei 9 tūkst. eurų darbo vietų išlaikymui. Per metus tai sudarytų virš 600 tūkst. eurų darbo užmokesčio bei apie 100 tūkst. eurų darbo vietų išlaikymui.  Pertvarka Vyriausybės kanceliarijoje atskleidė naujų kompetencijų poreikį: projektų valdymo, analitinio strateginio mąstymo, strateginės komunikacijos, procesinio valdymo. Vykdyti pertvarką buvo nustatyta, kad įstaigos veikla yra neefektyvi, funkcijos dubliuojasi, orientuojamasi į procesą, ne į rezultatą, organizacijoje trūksta novatoriškumo. Planuojama, kad ateityje Vyriausybės kanceliarijoje pareigybių skaičius turėtų dar labiau sumažėti.

Šaltinis: Vyriausybė