Paprastinama išorinės reklamos leidimų tvarka

Vyriausybė teikia Seimui Reklamos įstatymo pataisas, kuriomis siekiama atsisakyti perteklinių reikalavimų įrengiant išorinę reklamą ir supaprastinti leidimų išdavimo procedūras. Siūloma nereikalauti leidimo įrengti išorinę reklamą, kai išorinė reklama įrengiama po stogine, pvz., degalinėse, geležinkelio stotyse. Įrengiant reklamą parduotuvės viduje, kai ji yra matoma iš lauko (parduotuvių vitrinose), leidimas taip pat nebus reikalingas. Siūloma panaikinti reikalavimą turėti leidimą įrengti reklamą ant transporto priemonių, naudojamų pagal jų tiesioginę paskirtį, t. y. jeigu jomis vežami žmonės arba kroviniai. Numatoma, kad leidimas bus reikalingas tik tuo atveju, jei ant šių transporto priemonių bus įrengiamas reklamai skirtas įrenginys. Siūloma netaikyti reikalavimo turėti leidimą, kai iškaba įrengiama pagal įstatymu įgaliotos institucijos patvirtintą formą (notarų, antstolių kontorų iškabos) arba kai iškaba yra ne didesnio kaip 0,3 kv. m ploto ir ant jos pateikiamas reklamos davėjo pavadinimas. Nustatomas ilgesnis – iki 10 m. – leidimo įrengti iškabą ar kitą išorinę reklamą galiojimo terminas. Supaprastinamos iškabos įrengimo ant daugiabučių namų procedūros – nustatoma, kad, įrengiant nešviečiančią iškabą ant daugiabučiame name esančių negyvenamosios paskirties patalpų (parduotuvės, kirpyklos ir kt.) išorinės sienos, reikalingas ne visų savininkų daugumos, o susirinkime dalyvavusių ar raštu balsavusių savininkų daugumos sutikimas. Savivaldybės įpareigojamos parengti ir patvirtinti tipinius išorinės reklamos įrengimo projektus ir jų įrengimo reikalavimus. Numatyti ir kiti pakeitimai – reglamentuojama komercinių paslapčių apsauga, tikslinami kai kurių maisto produktų reklamos reikalavimai, tikslinama pažeidimų nagrinėjimo tvarka.

Šaltinis: Vyriausybė

SEO paslaugos – internetinė reklama  https://seopaslaugos.com/