Daugėja vartotojų ginčų su finansinių paslaugų teikėjais

Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčus nagrinėjantis Lietuvos bankas pirmąjį šių metų ketvirtį gavo 171 vartotojo prašymą išspręsti ginčą su finansinių paslaugų teikėju. Tai dešimtadaliu daugiau negu praėjusį ketvirtį. „Lietuvos bankui praėjusių metų pradžioje pradėjus nagrinėti vartotojų ir finansinių paslaugų teikėjų ginčus, vis daugiau vartotojų sužino apie tokią galimybę ir ja naudojasi, tad toks ginčų skaičiaus didėjimas nestebina. Tikėtina, kad augimo tempai bus panašūs ir ateityje“, – sako Lietuvos banko Priežiūros tarnybos Vartotojų apsaugos ir švietimo skyriaus viršininkas Darius Andriukaitis. Šaltinis: Lietuvos bankas