Nuo birželio 14 d. atveriami VMI aptarnavimo padaliniai

Nuo birželio 14 d. atsidarys VMI padaliniai 5 didžiuosiuose miestuose, nuo birželio 1 d. – „Sodros“, o nuo liepos 1 d. – Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyriai. Gyventojai turės suplanuoti savo vizitą iš anksto – bus aptarnaujami tik užsiregistravę klientai.

VMI aptarnavimo padalinius atidarys dvejais etapais

VMI nuo birželio 14 d. atvers gyventojų aptarnavimo padalinius penkiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje. Nuo liepos 1 d. numatoma atidaryti VMI padalinius visoje Lietuvoje – laikantis saugumo reikalavimų ir atsižvelgiant į karantino ribojimus.

Atvykti į aptarnavimo padalinius galės tik iš anksto telefonu užsiregistravę gyventojaipaskambinę 8 5 2191 777. Taip pat, siekiant užtikrinti gyventojų ir darbuotojų saugumą, bus laikomasi saugių atstumų, įrengtos pertvaros klientų aptarnavimo vietose, atvykstančių klientų bus prašoma dėvėti apsauginę veido kaukę bei dezinfekuoti rankas, pagal galimybes – mūvėti vienkartines pirštines. Gyventojų patogumui net ir atidarius visus aptarnavimo padalinius ir toliau bus teikiamos nuotolinės paslaugos paskambinus telefonu 8 5 2191 777. Mokesčių klausimais konsultacijos teikiamos paskambinus 1882 (+370 5 260 5060). Taip pat gyventojus kviečiame savarankiškai naudotis VMI elektroninėmis paslaugomis.

„Sodra“ aptarnavimo padalinius atidaro nuo birželio 1 d.

Registruotis vizitui galima nuo gegužės 31 d. užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje arba paskambinus telefonu 1883. Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku. Į priimamojo skyrius atvykusius gyventojus pasitiks „Sodros“ specialistai. Klientai, atvykstantys į „Sodros“ skyrius, privalo dėvėti apsaugines veido kaukes, dezinfekuotis rankas, laikytis saugaus atstumo. Klientų aptarnavimo skyriai jau pasirengę gyventojų priėmimui – įrengtos pertvaros, padaryti žymėjimai ant grindų, paruoštos dezinfekcijos priemonės. Atsidarius „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriams, prašymai telefonu nebebus priimami. Juos galima bus pateikti per asmeninę paskyrą, atsiųsti paštu arba atvykus į „Sodros“ padalinį.

Užimtumo tarnyba ruošiasi skyrių atidarymui

Užimtumo tarnyba praneša, kad kontaktinį aptarnavimą Užimtumo tarnybos skyriuose ketinama atnaujinti tuomet, kai bus sudarytos visos sąlygos darbuotojų ir klientų saugumui. Planuojama data – liepos 1-oji.

Užimtumo tarnybos bendroji informacija yra teikiama trumpuoju telefonu 1883. Registruoti asmenys individualiais klausimais turėtų kreiptis į juos aptarnaujančius specialistus. Nauji klientai kviečiami registruotis internetu, o nesant galimybės – telefonu.

Šaltinis: VMI