VMI daliai įmonių atveria individualius jų profilius

VMI informuoja, kad  2 tūkst. įmonių per Mano VMI išsiuntė informacinius pranešimus kviesdama išbandyti mokesčių administratoriaus atveriamus klientų profilius. VMI kliento profilis – tai vienoje vietoje pateikiami VMI duomenys apie įmonę, skirti susipažinti, kaip mokesčių mokėtoją vertina mokesčių administratorius. VMI kliento profilis leidžia susipažinti su rizikomis, kurias įmonės veikloje įžvelgia mokesčių administratorius ir kurios gali tapti stebėsenos, kontrolės procedūrų inicijavimo priežastimi. Jame pateikiama informacija yra privati, skirta konkrečiai įmonei savikontrolei, tačiau jei pageidauja, įmonės gali ja dalintis su  esamais ir būsimais partneriais ar kitais suinteresuotais asmenimis. „Profilyje vertinamos įvairios rizikos, pvz., įmonės registravimo duomenų, deklaracijų teikimo ir kt. Mokesčių mokėtojo rizikingumas atvaizduojamas šviesoforo principu: jei įmonė pagal kriterijų nėra rizikinga – nurodomas žalias rodiklis, jei vertinama kaip mažai rizikinga – geltonas, jei vertinama kaip rizikinga – raudonas. Prie kiekvienos rizikos skelbiama detali informacija, kas konkrečiai vertinama, nurodant kriterijus, pagal kuriuos įmonei suteikiama atitinkama spalva. Profilį sudaro keturios kriterijų grupės: registravimo, deklaravimo, mokėjimo, veiklinė“, – sako VMI kliento profilio projekto vadovė Rūta Giedrienė. Atsižvelgus į verslo atstovų, kurie pirmieji susipažins su savo įmonės profiliu, pasiūlymus bei įvertinus kliento profilio kriterijų ir/ar jų reikšmių koregavimo poreikį, individualius klientų profilius VMI atvers visoms įmonėms. VMI kliento profilį numatyta vystyti, ateityje atveriant daugiau duomenų.

Šaltinis: VMI